Jak wspieramy organizację charytatywną, zwiększamy zasięgi, pozyskujemy darczyńców i angażujemy społeczność?
Wyzwanie:
Organizacja, z którą zaczęliśmy współprace działała lokalnie od wielu lat realizując wartościowe projekty. Brakowało jej jednak strategii komunikacji i widoczności. Jej działania były rozproszone, nie miały spójnego języka i nie docierały do szerszej społeczności. Naszym zadaniem było:
STRATEGIA:
Opracowanie pełnej strategii marketingowej i strategii komunikacji, która wzbudzi emocje i zaufanie w języku odpowiednim dla odbiorców. Zwiększenie zasięgów i zaangażowania w mediach społecznościowych. Pomoc w pozyskiwaniu darczyńców i partnerów. Pokazanie skali i realnego wpływu działań organizacji. Stworzenie spójnej oprawy graficznej – zaprojektowanie pełnej oprawy graficznej (kolory, typografia, grafiki do social mediów). Produkcja materiałów video pokazujących działalność placówek wchodzących w skład Caritas Diecezji Radomskiej). Tworzenie kampanii świątecznych z pełną organizacją eventów.
Organizacje społeczne wykonują niezwykle ważną pracę. Ale świat o tym nie wie, jeśli nie zadbają o komunikację. Nasza rola jako agencji polegała nie tylko na promocji – ale przede wszystkim na wydobyciu prawdy, emocji i wartości.
Strona internetowa:






