Budowanie pozycji eksperta w branży Beauty
Wyzwanie: Salon Kosmetyczny Sekrety Urody pomimo świetnej oferty zabiegów nie wyróżniał się w social mediach na tle konkurencji. Zespół salonu pochłonięty codzienną pracą, nie miał czasu na regularną publikację w social mediach. Brakowało spójności wizualnej w SM oraz materiałów edukacyjnych, a wszystko pojawiało się nieregularnie.

STRATEGIA:
Zbudowanie profesjonalnego wizerunku salonu w SM i przyciąganie nowych klientów. Opracowanie spójnej strategii komunikacji i nowego wyglądu feedu.
Stworzenie harmonogramu treści oraz contentu, który będzie edukował klienta.
Zorganizowanie profesjonalnej sesji zdjęciowej zespołu, tak aby każde zdjęcie oddawało atmosferę miejsca i wzbudzało zaufanie.
Zadbanie o regularność postów oraz o jakość treści, poprzez wykorzystanie storytellingu, edukacyjnych karuzeli oraz rolek z przebiegów zabiegów.
Materiały na social media
Obsługa salonów beauty w social mediach to znacznie więcej niż „ładne zdjęcia”. To strategia, konsekwencja i głęboka znajomość klientek. W tym projekcie pokazaliśmy, że nawet lokalny salon może skutecznie konkurować z dużymi markami, jeśli tylko zadba o przemyślaną komunikację i dobrze zaplanowane działania marketingowe.





