Budowanie marki osobistej w branży budowlanej.
Wyzwanie:
Zgłosił się do nas właściciel firmy specjalizującej się w ociepleniach pianą PUR. Firma pozyskiwała klientów z poleceń, ale brakowało jej praktycznych działań marketingowych w internecie. Firma nie miała swojej strony internetowej ani profili w social mediach.
STRATEGIA:
Zbudowanie strony internetowej i profili w social mediach opartych na edukowaniu klientów. Zadbanie o spójny wizerunek marki. Zbudowanie strategii treści, która jest zrozumiała dla osób niezwiązanych z branżą. Pokazanie procesu ocieplania, które buduje zaufanie wśród osób, które pierwszy raz słyszą o pianie PUR. Opracowanie: strategii komunikacji; nowoczesnej i przejrzystej strony.
Strona internetowa:

Materiały na social mediach:
Firmy budowlane często mają świetne usługi i dobre opinie, ale jeśli nie pokażą tego w sieci, klienci wybiorą konkurencję. Nasze podejście oparte na edukacji, autentyczności i strategicznym content planie sprawdziło się idealnie w branży, gdzie decyzje zakupowe nie są impulsywne, a podejmowane na lata.





