Od 0 do 300 000 w 5 miesiący w branży eventowej organicznie/bez złotówki na reklamę.

Wyzwanie:

Zadaniem było założenie od podstaw profilów w mediach społecznościowych oraz wypromowanie zawodów jeździeckich, które będą przyciągały tłumy. Naszym celem było zwiększyć rozpoznawalność wydarzenia, zapełnić trybuny widzami, przyciągnąć zawodników i trenerów oraz dotrzeć do potencjalnych Partnerów wydarzeń.

STRATEGIA:

Wypracowanie strategii komunikacji wydarzenia, który zaczęliśmy od analizy grupy docelowej. Opracowanie spójnej identyfikacji wizualnej wydarzenia, które były wykorzystywane we wszystkich Social Mediach. Stworzenie harmonogramu publikacji z podziałem na etapy i filary treści, pełna foto i video relacja podczas wydarzenia, relacje na Instagramie i Facebooku, serie mini wywiadów. Angażowanie dokumentowania Social Media; stworzenie strony internetowej.

Zawody jeździeckie to coś więcej niż sport, te emocje, społeczność i pasja, a to właśnie ma największe znaczenie w social mediach. Dodatkowo, jeśli jest odpowiednio zaplanowane – budzi zaangażowanie i rozpoznawalność marki.

Strona internetowa:

Materiały filmowe:

Materiały na social media:

W tym projekcie pokazaliśmy, że wydarzenia lokalne mogą:

– zyskać zasięg ogólnopolski

– przyciągać stale nowych partnerów

– zwiększać rozpoznawalność marki organizatora

– i przede wszystkim – budować zaangażowaną społeczność.

Chcesz, żeby Twoje wydarzenie miało podobny rozmach?

Pomagamy wypromować wydarzenia, które mają potencjał – ale brakuje im strategii, widoczności i mediów społecznościowych „z efektem wow”.